Small Business Finansiering går i Intensive Care

En tidligere Artikkelen bemerket at virksomheten finansiering er effektivt på livet støtte basert på nyere rapporter om redusert virksomheten lån gjort av banker over hele landet. Det er flere grunner til at intensivavdelingen sammenligninger kan bidra til å forklare hva som er galt med arbeidskapital finansiering og på samme tid gi en sunn prognose for påvirket bedrifter. Fordi kommersiell finansiering har vist å være en alvorlig utfordring for de fleste eiere av småbedrifter, bør denne analyse
I løpet av de to siste årene har bankene mistet mye troverdighet og god vilje. Fram til den føderale regjeringen gitt massive bailouts for mange av dem, var de fleste av disse långivere om livet forsørge seg selv. Mens noen av bankene har kommet til hektene, andre er effektivt fremdeles på intensivavdelingen prosessen. Men enten vi gjennom sunne banker eller som ennå utvinne, driftsmidler finansiering for de fleste mindre bedrifter hovedsakelig i det som ser ut til å være langsiktig intensivavdelinger. Bankene er generelt redusere eller eliminere en stor andel av sin virksomhet finansieringsaktiviteter, som indikert fra de fleste pågående offentlige og private rapporter. For eksempel, med liten eller ingen forhåndsvarsel, de fleste bankene ser ut til å stenge kommersiell linje av kreditt program for små bedrifter, uavhengig av lønnsomhet, eller lengden på utlån forholdet. Det er tydeligvis ikke en midlertidig flytte på sidelinjen, men snarere en permanent omfordeling av ressurser til mer lønnsomme aktiviteter basert på måten dette blir utført.

Lånevirksomhet har også sunket betraktelig for andre former for næringsvirksomhet finansiering for eksempel kommersielle boliglån. Kommersielle lån har i hovedsak vært ned eller permitterte like mange arbeidere har. Erkjennelsen av at bankene er sjelden kunngjorde offentlig at disse nedskjæringene har skjedd er det som gjør denne situasjonen annerledes. Kanskje bankfolk liker å tro at når de slutter å lage småbedrifter lån ingen vil legge merke til. Når det blir offentlig kjent at deres små bedrifter utlån vindu er effektivt stengt, bankfolk som plasserte kommersiell finansiering i intensivavdelinger er klok nok til å innse at deres offentlige bildet vil lide enda mer skade.

Før de innser at bedriften finansiering verden har endret seg foran deres øyne, er det mulig at små bedrifter har behov for å koble flere prikker. Som denne artikkelen og andre vurderinger tilsier, bankene er rett og slett ikke lenger å tilby kommersielle lån tjenestene som de en gang gjorde. Kommersiell låntakere bør først og fremst stole på omfattende oppriktige diskusjoner med andre småbedrifter kunder av banken om å bekrefte om deres bank er en av de få unntakene til denne nye virkeligheten. Selv i de sjeldne tilfeller der bankene er virkelig utlån "normalt" til små bedrifter, den rådende trenden mindre arbeidskapital finansiering som kommer fra tradisjonelle bankene bør ikke ignoreres.

Mens business finansiering pasienter (kommersielle låntakere) kan være i alvorlig tilstand når de finner at deres bank ikke vil gi nødvendig kommersielle lån, erfarne småbedrifter finans spesialister kan ofte hjelpe til å gjenopprette økonomisk helse som vil forenkle en bedrift få ut av en intensiv omsorgssituasjon . I noen tilfeller innebærer dette å finne en sunn bank som er villig (og i stand til) å gi "normal" kommersielle lån og arbeidskapital finansiering. For vellykket kommersiell finansiering vil det være nødvendig å utforske ikke-bank-løsninger i mange andre tilfeller.

------------------------- Rad End ----------------------- -

Financial Literacy

Business Literacy, forretningssans, Financial Literacy

Noen av vilkårene ovenfor kan erstatte de andre og generelt beskrive en komfort og fortrolighet med virksomheten aspekter av et foretak. Når begrepet "business" brukes, refererer det til de delene av organisasjonen som vanligvis målt i en valuta eller beskrive markedet der organisasjonen eksisterer. De mest vanlige deler av virksomheten målt er dens inntekter, kostnader, verdi, gjeld, eierskap, og kontanter. Mens det er ofte ord beskrivelser knyttet til hver av disse, er det tallene som forteller historien.

Inntekter og kostnader er rapportert på P & L eller Resultatregnskap rapport. Inntekt er penger til den renner ut i organisasjonen og kan kommer fra en kilde eller mange. Inntekt kan rapporteres ved kjelda, ofte kategorisert etter produkt eller en tjeneste, geografisk, eller av kunden. Imidlertid er det rapportert eller uansett detalj, er det oppsummeres med uttrykket Inntekter.

Utgifter er vanligvis delt inn i to hovedkategorier. Den første kalles kostnader, dette kan være varekostnad (hjul) eller kostnaden for salg (COS). Denne første typen kostnad relatert til produksjons-eller tjenesten levering prosessen og alle de råvarer som kreves. Den andre typen kostnad omtales som generelle og administrative og refererer til de kostnadene som ikke er direkte relatert til salg av et produkt. Med andre ord vil disse koster trolig eksisterer selv dersom vi ikke hadde et salg i den aktuelle perioden. Disse elementene er executive lønn, kontor leie, forsikring, reklame, markedsføring, eiendomsskatt, renter, skatt, etc.

P & L er også kalt bruk erklæringen, erklæringen om drift, eller resultatregnskap. Generelt måler lønnsomheten i foretaket. Dersom vi legger sammen alle Inntekter og trekker alle utgifter, sitter vi igjen med netto overskudd (eller underskudd hvis det er et negativt tall). I en ikke-for-profit verden, er dette kalles overskudd (eller underskudd).

Verdi, gjeld og eierskap, er beskrevet i et annet dokument kalt balanse. Dette er "bilde" av hva bedriften ser ut som på ett bestemt dato, mye likt hva dagen ser ut i øyeblikket et bilde sendes bakover. Den første delen av balansen viser eiendeler, eller alle elementene av verdi, både materielle og immaterielle. Disse inkluderer kontanter, penger skyldte til organiseringen, beholdningen av råvarer og ferdigvarer, patenter, Møbler, utstyr, osv. Disse eiendelene er vanligvis ting vi har brukt våre penger til å erverve eller vil etterhvert endre å bli kontanter. Den andre delen av Balance Sheets beskriver hvordan vi kom alle "ting" eller eiendeler. De to viktigste måtene vi får eiendeler er ved å låne penger eller høyne det gjennom investorer.

Cash er oksygen i organisasjonen. Uten penger, dør organisasjonen like gjelder for en organisme ute av luft. Kontantstrømoppstillingen viser hvordan kontanter flyttet inn og ut av foretaket over en periode.

Markedet er en beskrivelse av hvem som kjøper organisasjonens produkter eller bruke sine tjenester. Dette kan beskrives på mange måter som forbruker eller produktkategorier, geografiske strata eller annen måte som kan være nyttig for organisasjonen eller dens interessenter.

Oppsummert er forretningssans eller økonomiske Literacy forståelsen av hva disse rapportene er og hva vedtak eller omstendigheter påvirke dem.

------------------------- Row End ----------------------- -

Hvordan å opprettholde en Steady Cash Flow?

For alle virksomheter skal lykkes den viktigste faktoren er tilgjengeligheten av rede penger og vedlikehold av en sunn kontantstrøm. Men under dag-til-dag driften av virksomheten det er ofte funnet å være den vanskeligste oppgaven, og hvert år en stor prosentandel av små bedrifter stenge for mangel på rede penger. Her er noen tips som er veldig effektive for små bedrifter å opprettholde en jevn kontantstrøm.

1) Incentivize Betaling: Hvis du er i en av de bedrifter hvor kundene har en tendens til å utsette betalinger, kan du prøve å innføre en incentivordning for umiddelbar betalinger. Dersom kundene ønsker å betale på kjøpstidspunktet du ikke trenger å bekymre seg om å samle fordringer og kontantstrøm vil også bli opprettholdt på sitt beste.

2) Credit fra leverandører: Prøv å forhandle betingelser med leverandører og leverandører for å få en utvidet kredittid, slik at du ikke trenger å betale omgående for kjøpene. Dette vil forsinke strøm av penger fra kontoer og mindre penger vil bli fanget i varelageret ditt. Det finnes leverandører som skulle til og med tilby en 60-dagers kredittid og med en slik utvidet periode for å betale deg forhåpentligvis vil få fordringer samlet inn fra dine kunder og bruke den til å betale leverandørene. På denne måten vil du ikke å skall ut dine egne penger eller tilbringe svært lite ennå opprettholde riktig tilførsel av råstoff.

3) Kundefordringer Factoring: Factoring av kundefordringer er et svært populært og affektive måten å opprettholde en sunn kontantstrøm. Bedrifter som har lang drektighetstid før fordringene kan gjøres om til kontanter kan alltid faktor sine fordringer for å få rede penger som per deres behov. Det er spesielt lett å faktor dine fakturaer hvis du har å gjøre med store selskaper eller statlige etater fordi faktorer er mer villige til å ta risikoen med fakturaer på grunn av store konserner enn av små bedrifter.

4) Be om Advance: Hvis du er i en bedrift der du tilbyr spesialbygde varer til kunder som pr sine bestillinger kan du alltid spørre dem om et forskudd på tidspunktet for å starte prosjektet. Dette vil redusere risikoen for manglende betaling som en del på betalingen er allerede realisert. Dessuten kan en sunn kontantstrøm opprettholdes veldig lett hvis du kan forhandle en periode på periodisk betaling med kunden slik at kunden betaler deg i deler hvert som du går med prosjektet.

5) Savings fond: De fleste bedrifter går gjennom sesongmessige endringer i salgsvolum, noen ganger sin gode og noen ganger det er en langsom. Det er en veldig god praksis å holde unna en viss prosent av den totale omsetningen i besparelser fond som bidrar til å operere og drive sin virksomhet uten problemer i vanskelige tider.

Alle disse tipsene er kanskje ikke aktuelt for din bedrift, men de fleste av dem er, og med litt innsats og streng kontroll på din bedrifts praksis for noen måneder du kan få disse tingene tatt inn i næringspolitikken. Når du har gjort det, har du vunnet halve slaget fordi disse prinsippene er sikker på å øke og forbedre kontantstrømmen og dermed hjelpe bedriften til å vokse. Så hvis du fortsatt er bekymret for tilgjengeligheten av kontanter, begynne å jobbe i dag og wont være lenge når virksomheten vil ha en sunn kontantstrøm.

No comments:

Post a Comment