Lokale Real Estate Agents kan gi mer relevante boliger til salgs data enn National Sites

Marietta, GA, (født 3. november 2004) - Ifølge National Association of Realtors, 70% av alle hjemme kjøpere søke på internett for hjem oppføringer på enkelte punkt. Mens folk flest velge nasjonale nettsteder som Realtor.com å vise oppføringer på internett, kan mange av disse menneskene ikke at det kan ta flere dager for nye oppføringer skal vises. I tillegg, når hjemmet er på kontrakt eller solgt, kan det ta flere mer dagene før oppføringen blir fjernet. Dette fører ofte til en følelse av frustr
Mange lokale eiendomsmeglere løse dette problemet ved å trekke informasjon på boliger for salg direkte fra Multiple Listing Services (MLS) og oppdatere boliger til salgs data på daglig basis. Sanford Rosser av Heritage Real Estate Brokers i Marietta Georgia sier, "Saavy hjem jegere vet er de beste hjem ofte solgt raskt - ofte innen 24 timer for å treffe markedet. Vi ser betydningen av å oppdatere vår side hver dag, og viser hvert hjem for salg fra alle meglere, ikke bare vår. Som et resultat, har vi merket at noen få av våre kunder har kunnet banke andre kjøpere til nye oppføringer og ofte spare penger ved å handle raskt og unngå those forferdelig budgivning kriger. "

Typiske Internett hjemme kjøpere vil se eiendommer som de kan kjøpe i dag mens ikke kaste bort tid på å se på boliger som allerede har solgt eller gi ut personlige opplysninger. Rosser la til: «Evnen til å finne boliger til salgs på internett har satt flere krav om lokale eiendomsmegling fagfolk til å gi forbrukerne riktig og relevant informasjon. I tillegg er folk stadig mer nølende til å gi ut navn, adresse, e-post eller telefonnummer bare for å se hva skjer markedet nå. Ved å tilby et mindre personlig påtrengende, mer relevant og mer omfattende hjem søkefunksjoner bruker deres web tilstedeværelse, lokale agenter kan gjøre hjemme prosessen med å kjøpe mindre frustrerende for sine kunder. "

Denne artikkelen kan være publiseres bare dersom linken til vår nettside er aktiv.

No comments:

Post a Comment